Kundesenter

For å kunne gi våre kunder best mulig service når de trenger hjelp, har vi et support-system som alle ansatte og avdelinger bruker.

Dette gir oss en bedre arbeidsflyt og gjør det enklere for oss å dra nytte av vår spisskompetanse på de forskjellige avdelingene som design, utvikling, markedsføring, etc. Denne fordelen kommer våre kunder til gode i form av raskere behandling samt et saksnummer som alltid kan henvises til hvis din kontaktperson ikke skulle være tilgjengelig.

Vennligst send en e-post til support@argo.no med en beskrivelse av hva du trenger hjelp til. Du vil da få tildelt et saksnummer som vil være din referanse - og vi kommer tilbake til deg så raskt som det lar seg gjøre.

For hastesaker er vi tilgjengelig på telefon 55 52 50 00.

Har du spørsmål? Ikke nøl med å ta kontakt

Du kan bruke skjemaet nedenfor, så hører du fra oss.

Legg igjen din kontaktinformasjon og fortell oss litt om hva du er på jakt etter, så hører du fra oss. Denne henvendelsen kan også sendes pr. epost til post@argo.no.