Kontakt oss

FAQ

Finn svaret til de spørsmålene vi får oftest fra kunder.

  • Flexiweb: Hvor blir det av kontaktskjemaet?

    Hvem er det som mottar henvendelsene fra kontaktskjemaet? Dette finner du ut ved å gå til Innstillinger — Administratorer i kontrollpanelet. Henvendelser sendt via skjemaet på din kontaktside vil komme til denne epostadressen. Du kan enkelt endre alle opplysninger om administrator på denne siden.

  • Flexiweb: Hvor endrer jeg kontaktinformasjonen min?

    Du kan endre telefonnummer, adresse og epost som vises på nettsiden ved å gå til Innstillinger — Kontaktinformasjon.

    Her kan du også endre om kart fra Google vises og hvilken adresse det slår opp.

  • Flexiweb: Jeg har glemt passordet til Flexiweb!

    • Jeg husker brukernavnet mitt og har tilgang til administrators epostadresse:
      For å gjenopprette et glemt passord, gå til dittdomene.no/admin. Rett under innlogging med brukernavn og passord finner du en lenke: «Glemt passord?» Trykk på denne og følg instruksjonene i eposten du mottar.
    • Jeg husker ikke brukernavnet mitt/har ikke tilgang til administrators epostadresse:
      Kontakt oss på telefon 21 00 01 00 eller epost kundesenter@nsn.no. For å endre kontoopplysninger trenger vi skriftlig bekreftelse fra kontaktperson for bedriften.

  • Flexiweb: Kan vi ha flere administratorer?

    Normalt sett vil en Flexiweb kun ha én administrator. Om dere har behov for flere, kontakt kundesenter@nsn.no eller din kontaktperson på salg.

  • Flexiweb: Kan jeg endre skrifttyper og skriftstørrelse?

    Nei.
    Dette alternativet har vi valgt ikke å ha, da forandringer i skrifttyper og skriftstørrelse kan skape forrykniger i designmalen du benytter og redusere lesbarheten på nettstedet ditt. Vi anbefaler å følge vår grafiske designers føringer hva dette angår.

  • Flexiweb: Hvordan laster jeg opp bilder?

    Bildeopplasting foregår i høyrekolonnen i Flexiwebs kontrollpanel. Du kan laste opp bilder fra inne i en side eller artikkel, eller du kan laste opp bilder rett i «Bildearkiv». Hvis du ikke får denne muligheten, kan det være at Java ikke er oppdatert på din maskin. Du må også gi Java tilgang til å kjøre.

  • Flexiweb: Kontrollpanelet mitt ser «feil» ut

    Om du får mange rullefelt og html-koder når du logger deg inn i Flexiweb, er det antagelig fordi du bruker en versjon av Internet Explorer som trenger kompatiblitetsvisning påslått. Dette finner du ved å gå til det lille tannhjulet/Innstillinger i høyre hjørne av nettleseren. Velg «Innstillinger for kompatiblitetsvisning» og legg til nsn.no i listen over nettsteder.

  • Epost: Jeg får ikke sendt epost fra Outlook, Mail, Thunderbird e.l.

    Sjekk alltid at du er koblet til internett før du feilsøker epostkontoen din! Dobbeltsjekk også at du har riktig passord.

    De vanligste årsakene til dette er feil utgående port eller at du forsøker å sende epost via vår SMTP-server uten brukernavn og passord. Påse at:

    • Du har SMTP-port satt til 2525. Standard port for utgående epost er 25, dette endrer du i innstillinger for utgående epostserver i epostprogrammet.
    • Du har SMTP-autentisering skrudd på.
    • SSL ved sending er skrudd av.

  • Epost: Hvor er mailadmin?

    Mailadmin.nsn.no er lagt ned. Vi bruker ikke lenger det bakenforliggende epostsystemet, da det var utdatert og er blitt oppgradert til et sikrere og nyere oppsett. For å få tilgang til å administrere epostadresser, kontakt kundesenter@nsn.no.

  • Epost: Jeg har mistet passordet mitt!

    Om du har mistet passordet til en epostkonto kan vi dessverre ikke se hvilket passord du pleide å ha. Av sikkerhetsårsaker er det kryptert. Det vi derimot kan gjøre er å opprette et nytt.
    For å endre en konto trenger vi en skriftlig henvendelse, men om du ikke har tilgang til kontoen du har mistet passordet til må du gjerne be om å få det nye tilsendt per sms. Benytt da vårt kontaktskjema.

    Husk at du må endre passord på alle enheter som benytter kontoen etter en slik endring.

  • Epost: Jeg får ikke logget meg inn på webmail.nsn.no

    Det kan være flere årsaker til at du ikke får logget deg på vår webmailløsning. Her kan du løse noen av de vanligste problemene.
    Sjekk alltid først at du er koblet til internett og har riktig brukernavn og passord!

    • Du forsøker å logge på fra et nettbrett uten støtte for flash.
      Dette vil ikke lykkes. Vi anbefaler å legge kontoen til i en epostapplikasjon på nettbrettet ditt, f.eks. Mail på iPad eller E-post på Android. Sett kontoen opp i IMAP, så vil den synkronisere mot innboksen din hvis du leser epost på flere enheter.
    • Du bruker Internet Explorer.
      For å bruke enkelte versjoner av Internet Explorer må du skru på «Kompatibilitetsvisning». Det finner du under det lille tannhjulet («Innstillinger») øverst i høyre hjørne og velger «Innstillinger for Kompatiblitetsvisning». Deretter velger du å legge nettstedet til i kompatibilitetsvisning.
    • Flash er utdatert eller deaktivert i din nettleser.
      Oppgrader eller aktiver flash.

    Om du bruker mail.dittdomene.no kan du ikke bruke webmail.nsn.no, gå da til mail.dittdomene.no og logg deg på der. Vi anbefaler deg å lese eposten din i et epostpgram på din PC eller Mac, f.eks. Thunderbird eller Mail.

  • Domene: Hvordan flytter jeg domenet mitt til NSN?

    Hvis du har Flexiweb- eller Flexishop-løsning er det kostnadsfritt å ha et domene tilknyttet. Om vi bestiller domenet for deg når du oppretter løsningen, blir det automatisk liggende hos oss, men om du allerede har registrert ditt domene, må det flyttes til oss.

    • Hva må jeg ha av informasjon for å flytte domenet mitt til NSN?
      Du må vite hvem som er din nåværende domeneleverandør, og hvem som står oppført som juridisk kontakt eller Legal-C for domenet. Det er denne personen som vil motta flyttemelding og må godkjenne flyttingen, så det er viktig at man har tilgang til den aktuelle epostadressen.  Om domenets kontaktepost går til din nåværende domeneleverandør, er det viktig at du på forhånd varsler dem om at du skal flytte domenet. Vi trenger også gjerne en sonefil for å hindre at du har opphold i eposttjeneste, hvis du har mailadresser på domenet.
    • Hva gjør jeg om jeg ikke har tilgang til epostadressen som er kontaktadresse for domenet?
      Da kontakter du din domeneleverandør og ber om å få kontaktinformasjonen oppdatert, slik at eposter vedrørende endringer går til en adresse dere har tilgang til. Det er av mange årsaker viktig å holde domeneinfo oppdatert.
    • Hva gjør jeg om personen som er kontakt for domenet ikke jobber hos oss lenger?
      Da kontakter du din domeneleverandør og ber om å få kontaktperson endret. Det varierer hva slags rutiner registrarer har rundt dette, men det skal være tilstrekkelig å vise firmaattest for å overta kontroll over et .no-domene. Om domenet er blant de som fritt kan registreres, som f.eks. .com, .net eller .org, bør man spørre registrar om framgangsmåte.
    • Jeg har fått en epost om flytting fra noe som heter Norid, og de sier domenet skal flyttes til Webhuset. Hvem er det?
      Norid er ansvarlig for alle .no-domener og behandler alt som har med opprettelse og flytting av disse. Webhuset er NSNs registrar overfor Norid.
    • Hva skal jeg gjøre med koden jeg har fått?
      Den skal du sende til kundesenter@nsn.no. Det er viktig at dette gjøres så flyttingen kan igangsettes!
    • Har alle domener flyttekode?
      Nei, ikke alle domener har flyttekode (eller AUTHkode). .no-domener har dette gjennomgående. På .com, .net, .org etc. kan det variere fra registrar til registrar.
    • Hvor lang tid tar det å flytte et domene?
      Det kan variere. Dette kommer an på opprinnelig registrar, når flyttekoden er oss i hende og når hovedansvarlig for domener i det aktuelle landet oppdaterer sine servere.

Domene-support

Finn svaret til de spørsmålene vi får oftest fra kunder ifm domene.

  • Hvordan flytter jeg domenet mitt til NSN?

    Hvis du har Flexiweb- eller Flexishop-løsning er det kostnadsfritt å ha et domene tilknyttet. Om vi bestiller domenet for deg når du oppretter løsningen, blir det automatisk liggende hos oss, men om du allerede har registrert ditt domene, må det flyttes til oss.

    • Hva må jeg ha av informasjon for å flytte domenet mitt til NSN?
      Du må vite hvem som er din nåværende domeneleverandør, og hvem som står oppført som juridisk kontakt eller Legal-C for domenet. Det er denne personen som vil motta flyttemelding og må godkjenne flyttingen, så det er viktig at man har tilgang til den aktuelle epostadressen.  Om domenets kontaktepost går til din nåværende domeneleverandør, er det viktig at du på forhånd varsler dem om at du skal flytte domenet. Vi trenger også gjerne en sonefil for å hindre at du har opphold i eposttjeneste, hvis du har mailadresser på domenet.
    • Hva gjør jeg om jeg ikke har tilgang til epostadressen som er kontaktadresse for domenet?
      Da kontakter du din domeneleverandør og ber om å få kontaktinformasjonen oppdatert, slik at eposter vedrørende endringer går til en adresse dere har tilgang til. Det er av mange årsaker viktig å holde domeneinfo oppdatert.
    • Hva gjør jeg om personen som er kontakt for domenet ikke jobber hos oss lenger?
      Da kontakter du din domeneleverandør og ber om å få kontaktperson endret. Det varierer hva slags rutiner registrarer har rundt dette, men det skal være tilstrekkelig å vise firmaattest for å overta kontroll over et .no-domene. Om domenet er blant de som fritt kan registreres, som f.eks. .com, .net eller .org, bør man spørre registrar om framgangsmåte.
    • Jeg har fått en epost om flytting fra noe som heter Norid, og de sier domenet skal flyttes til Webhuset. Hvem er det?
      Norid er ansvarlig for alle .no-domener og behandler alt som har med opprettelse og flytting av disse. Webhuset er NSNs registrar overfor Norid.
    • Hva skal jeg gjøre med koden jeg har fått?
      Den skal du sende til kundesenter@nsn.no. Det er viktig at dette gjøres så flyttingen kan igangsettes!
    • Har alle domener flyttekode?
      Nei, ikke alle domener har flyttekode (eller AUTHkode). .no-domener har dette gjennomgående. På .com, .net, .org etc. kan det variere fra registrar til registrar.
    • Hvor lang tid tar det å flytte et domene?
      Det kan variere. Dette kommer an på opprinnelig registrar, når flyttekoden er oss i hende og når hovedansvarlig for domener i det aktuelle landet oppdaterer sine servere.
  • Er det spesielle krav for å registrere et .no-domene?

    Hvilke betingelser må være tilstede for å registrere et .no-domene?

     Ja, følgende krav for å registrere et .NO domenenavn gjelder:

    • Man må ha et organisasjonsnummer. Kun organisasjonsnummer som er registrert i Brønnøysundregistrene kan registrere et domenenavn under .NO.
    • Man må fylle ut en egenerklæring som regulerer forholdet mellom NORID og deg som registrant. Egenerklæringen sendes til kundesenter@nsn.no.

    Norid Egenerklæringsskjema

    Klikk her for å åpne Norids egenerklæringsskjema som må fylles ut og returneres til oss i signert tilstand.

  • Eierskifte på .no-domene

    Det er viktig at man skifter eier på .no-domener hvis man endrer organisasjonsnummer — for eksempel hvis du har gått fra ENK til AS eller har solgt foretaket ditt til en større bedrift. Hvis foretaket som står som eier av et .no-domene ikke finnes i Brønnøysundregisteret vil Norid ta nettsiden ned.

    For å gjennomføre et eierskifte er det et engangsgebyr. Dette er likt det gebyret Norid tar for å opprette et domene. Vi trenger også en del opplysninger om organisasjonen som skal ta over domenet og en egenerklæring:

    Navn på foretak:
    Organisasjonsnummer:
    Adresse:
    Telefon:
    Epost:

    Navn på juridisk kontaktperson:
    Epost til juridisk kontaktperson:
    Telefon til juridisk kontaktperson:

    Du kan generere egenerklæring her. Denne må sendes til oss på kundesenter@nsn.no i utfylt tilstand.

Epost-support

Finn svaret til de spørsmålene vi får oftest fra kunder ifm epost.

  • Jeg får ikke logget meg på webmail.nsn.no

    Det kan være flere årsaker til at du ikke får logget deg på vår webmailløsning. Her kan du løse noen av de vanligste problemene.
    Sjekk alltid først at du er koblet til internett og har riktig brukernavn og passord!

    • Du forsøker å logge på fra et nettbrett uten støtte for flash.
      Dette vil ikke lykkes. Vi anbefaler å legge kontoen til i en epostapplikasjon på nettbrettet ditt, f.eks. Mail på iPad eller E-post på Android. Sett kontoen opp i IMAP, så vil den synkronisere mot innboksen din hvis du leser epost på flere enheter.
    • Du bruker Internet Explorer.
      For å bruke enkelte versjoner av Internet Explorer må du skru på «Kompatibilitetsvisning». Det finner du under det lille tannhjulet («Innstillinger») øverst i høyre hjørne og velger «Innstillinger for Kompatiblitetsvisning». Deretter velger du å legge nettstedet til i kompatibilitetsvisning.
    • Flash er utdatert eller deaktivert i din nettleser.
      Oppgrader eller aktiver flash.

    Om du bruker mail.dittdomene.no kan du ikke bruke webmail.nsn.no, gå da til mail.dittdomene.no og logg deg på der. Vi anbefaler deg å lese eposten din i et epostpgram på din PC eller Mac, f.eks. Thunderbird eller Mail.

  • Epostoppsett: Samsungtelefoner og -nettbrett

    En innføring i oppsett av epost på Samsung-enheter.

    1. Åpne epostleseren: «Epost» eller «Email»
    2. Skriv inn brukernavnet ditt: Hele epostadressen. Skriv inn passord.
    3. Viktig! Velg «Manuelt oppsett», ikke «neste».
    4. Velg kontotype: Pop3 eller imap.

     

    Ved valg av POP3:

    Brukernavn: Hele epostadressen din.Passord: Som opplyst ved opprettelse av konto.
    Pop3-server: mail.nsn.no
    Port: 110 — dette er standardporten og du trenger ikke endre denne verdien.
    Sikkerhetstype: Ingen.

    Velg om du vil at e-posten som blir lastet ned på mobilen skal slettes fra e-postserveren din.          

    Velg neste.

    SMTP-server: mail.nsn.no
    Port: 2525 — dette er ikke standardporten og du må endre til denne verdien manuelt.Sikkerhetstype: Ingen.
    Krever pålogging: PÅ (huk av).

    Brukernavn og passord er som for pop3-server.

    Velg neste.

    Velg hvor ofte du vil hente epost.

    Velg neste.

    1. Gi kontoen et navn («navn på konto»).
    2. Sett inn navnet som skal være avsender av epostene.
    3. Velg «utfør»

    Ved valg av IMAP:

    Brukernavn: Hele epostadressen din.
    Passord: Som opplyst ved opprettelse av konto.
    Imap-server: mail.nsn.no
    Port: 143 — dette er standardporten og du trenger ikke endre denne verdien.
    Sikkerhetstype: Ingen.

    Velg neste.

    SMTP-server: mail.nsn.no
    Port: 2525 — dette er ikke standardporten og du må endre til denne verdien manuelt.
    Sikkerhetstype: Ingen.
    Krever pålogging: PÅ (huk av).

    Brukernavn og passord er som for imap-server.

    Velg hvor ofte du vil hente epost.

    Velg neste.

    1. Gi kontoen et navn («navn på konto»).
    2. Sett inn navnet som skal være avsender av epostene.
    3. Velg «utfør»
  • Epostoppsett: Windows Live Mail

    Denne veiledningen viser deg hvordan du setter opp en POP-konto i Windows Mail.

    1. Start Windows Mail fra Startmenyen i Windows.
    2. Velg Verktøy/Tools, Kontoer/Accounts
    3. Klikk på Legg til/Add
    4. Klikk på E-post konto / Email account
      Klikk på knappen Neste / Next
    5. I feltet Visningsnavn / Display name skriver du navnet ditt/Firmanavnet slik du vil at mottakere av Klikk på knappen Neste / Next
    6. I feltet E-postadresse / E-mail adress fyller du inn e-postadressen din, som du fikk av din
      Klikk på knappen Neste / Next. 
    7. Velg POP3  eller IMAP i feltet Server for Innkommende e-post er en …….. -
      I feltet Innkommende e-postserver / Incoming mailserver (POP3, IMAP) skriver du: mail.nsn.no

      I feltet Server for utgående e-post Outgoing mailserver name (SMTP) skriver du: mail.nsn.no

      Sett hake Min server krever godkjenning / Outgoing server requires authentication

      Klikk på knappen Neste / Next 
    8. I feltet Kontonavn / E-mail username skriver du inn e-postadressen du har fått av din administrator.
      Hvis du haker av i boksen Husk passord / Remember password trenger du ikke skrive inn passord hver gang du skal sende og motta e-post.

      Klikk på knappen Neste / Next
    9. Klikk på knappen Fullfør / Finish 

    10. NB: Dobbelklikk på deres e-postadresse, gå inn på Flere innstillinger, klikk deretter på Avansert for kun å sette/endre Utgående e-postserver til Port nr.: 2525 (ikke 25 som står som standard).
    11. Programmet er klart til bruk. Send gjerne en e-post til deg selv for å teste om alt virker.

      Husk at du må være logget på Internett for å sende og motta e-post.
  • Epostoppsett: Outlook 2007

    Epostoppsett: Outlook 2007

    Sett opp epost i Outlook 2007.

    1. I menyen, velg Verktøy / Tools og deretter Kontoinstillinger / Accounts  

    2. Følgende bilde popper opp: Klikk Ny / New i venstre hjørne for å opprette en ny konto.

    3. Følgende bilde popper opp: I dette bildet velger du Microsoft Exchange, POP2, IMAP eller HTTP, og klikker Neste / Next

    4. Brukerinformasjon

      I feltet Navn skriver du navnet ditt slik du vil at mottakere av din e-post skal se navnet ditt. I feltet e-postadresse fyller du inn e-postadressen din, som du fikk av din administrator i forbindelse med opprettelse av abonnement. Pass på å stave riktig.
    5. Serverinformasjon

      Her skriver du inn navn på NSN AS sine e-postservere.
      I feltet Server for innkommende e-post (POP eller IMAP) skriver du: mail.nsn.no
      I feltet Server for utgående e-post(SMTP) skriver du: mail.nsn.no
    6. Påloggingsinformasjon

      I feltet Brukernavn skriver du inn e-postadressen du har fått av din administrator. I feltet Passord skriver du inn passordet som du fikk oppgitt samtidig som e-postadressen din.
      Sjekk at boksen Logg på med sikker godkjenning av passord SPA ikke er huket av. 
    7. Klikk Flere innstillinger.

    8. Velg Server for utgående e-post. Huk av boksen for  Serveren for utgående e-post (SMTP) krever godkjenning.
      Bruk samme innstillinger som serveren for innkommende e-post skal være valgt.
       
      NB: Klikk deretter på Avansert for kun å sette Utgående e-postserver til Port nr.: 2525 (ikke 25 som står som standard)

    9. Klikk OK

    10. Programmet er klart til bruk. Send en e-post til deg selv for å teste om alt virker.
      Husk at du må være logget på Internett for å sende og motta e-post.
  • Epostoppsett: Outlook 2010

    Epostoppsett: Outlook 2010

    Sett opp epost i Outlook 2010.

    Du kan sette opp epost fra NSN som POP3 eller IMAP. Pop3 henter eposten ned til din datamaskin, mens imap synkroniserer mot og speiler epostserveren.
    1. Velg 'Fil' øverst til venstre i Outlook.
    2. Deretter går du til 'Kontoinnstillinger'/'Account Settings'
    3. Klikk Konfigurer serverinnstillingene eller flere servertyper manuelt, og klikk deretter Neste.
    4. Klikk E-post på Internett, og klikk deretter Neste.
    5. Gjør følgende under Brukerinformasjon:
        1. Skriv inn navnet slik du vil at det skal vises for andre personer, i Navn-boksen.
        2. I boksen E-postadresse skriver du inn hele epostadressen din. Husk også å skrive inn hele epostadressen som brukernavn, for eksempel navn@navnesen.no.
        3. I boksene Passord og Skriv inn passordet på nytt skriver du inn passordet som ble tilordnet til deg, eller som du valgte.

      Husk å velge 'Husk passord', vis du velger dette alternativet, trenger du ikke å skrive inn passordet hver gang du åpner kontoen. Dette gjør imidlertid også kontoen sårbar for alle som har tilgang til datamaskinen.

    Tips! Det kan hende at det skilles mellom små og store bokstaver i passordet. Kontroller at CAPS LOCK ikke er på når du skriver inn passordet.

    1. Gjør følgende under Serverinformasjon:
    1. Velg POP3 eller IMAP i listen Kontotype.
    2. Skriv inn mail.nsn.no i boksen Server for innkommende e-post. Serveren bruker standardport, så du trenger ikke endre noen andre verdier for innkommende epost.
    3. Skriv inn mail.nsn.no eller din Internett-leverandørs SMTP-server i boksen Server for utgående e-post (SMTP).
    1. Gjør følgende under Påloggingsinformasjon:
    1. Skriv inn epostadressen din i Brukernavn-boksen, for eksempel navn@navnesen.no.
    2. I Passord-boksen skriver du inn passordet ditt.
    3. Merk av for Husk passord.

    Før du klikker på 'OK', kan du trykke på 'Flere innstillinger' / 'More Settings' i det samme vinduet.

    Når du har klikket deg inn på 'Flere innstillinger' / 'More Settings' går du til fanen som heter 'Server for utgående..' / 'Outgoing server'.

    Der huker du på 'Server for utgående server (SMTP) krever godkjenning' / 'My outgoing server (SMTP) requires authentication' og velg 'Bruk like innstillinger som utgående server' / 'User same settings as for my incomming mail server'.

    Deretter går du til fanen 'Avansert' / 'Advanced' fanen hvor du kan skrive inn portene for innkommende og utgående server. Her velger du å endre portnummer for utgående server (SMTP). Denne skal endres fra 25 (står som standard) til 2525.

    Klikk 'Bruk' og 'OK'.

  • Epostoppsett: iPad/iPhone

    Epostoppsett: iPad/iPhone

     Oppsett for epost på iPad og iPhone. Følg vår enkle steg for steg-guide for å bruke epostkontoen din på Apple-enheter.

    Åpne Mail-appen på hjemskjermen:

    Åpne Mail-appen på hjemskjermen

     Velg «annen»:

    Velg Annen

    Hvis du allerede har en konto installert, må du velge å legge til en ny konto.

    Skriv inn konto-opplysninger:

    Skriv inn konto-opplysninger

    Enheten vil nå forsøke å konfigurere kontoen din automatisk. Denne muligheten ligger ikke inne på vår epostserver, så etter en stund vil du få en ny skjerm.

    Skriv inn opplysninger om epostservere:

    Fyll ut alle opplysninger

    Du kan velge imap eller pop som du ønsker. Husk å bruke hele epostadressen din som brukernavn og mail.nsn.no som innkommende og utgående e-posttjener. Vær nøye med å få riktig passord.
    Enheten vil igjen forsøke å sette opp eposten din automatisk uten å lykkes. Dette er normalt.

    Velg å sette opp uten SSL:

    Konfigurer konto uten SSL

    Du må velge «ja» for å konfigurere kontoen uten SSL to ganger. Den vil ikke klare å sende epost foreløpig, og du vil få en advarsel om at kontoen kanskje ikke kan sende og motta epost. Velg likevel «arkiver». Lukk Mail-appen.

    Gå til Innstillinger for enheten:

    Trykk på Innstillinger

    Åpne epost-innstillinger:

    Innstillinger for epost

    Endre port for SMTP:

    Her endrer du port for SMTP

    Du må endre port til 2525 for å kunne sende via vår server:

    Nå godkjennes kontoen og lagres. Du kan sende og motta epost med din Apple-enhet.

Nødsupport

Ved driftskritisk stans og eller problemer må følgende skjema benyttes. Pass på å fylle ut så detaljert som mulig. Dersom vi trenger mer informasjon vil vi ta kontakt med deg.

Vennligst merk: Dette skjemaet skal kun benyttes utenfor våre ordinære åpningstider. For feil i denne perioden vennligst ring oss på 55 52 50 00 eller send epost til support@argo.no.

Din kontaktinformasjon
Ditt navn
Firma
Telefonnummer
Epost-adresse
Problembeskrivelse
Hvilken tjeneste gjelder dette?
Domenet tjenesten er på
Hvordan feil opplever du?
Beskriv så godt som mulig problemet du opplever:
Betingelser

Jeg bekrefter at tjenesten jeg rapporterer inn ikke fungerer som beskrevet og at det skyldes feil fra Argo og ikke en tredjepart.

Viser det seg at feilen ligger andre steder enn hos Argo faktureres feilsøking etter gjelende satser: Kl. 16-23 1990,-. Kl. 23-08 kr. 2580,-. Feilsøking inkluderer 30 minutters arbeid. Utover dette er timeprisen 1290,- pr time. Alle priser er eks. mva.

Kundesenter

Dyktige, dedikerte og serviceinnstilte medarbeidere i Argo yter markedets beste support. Verdien av et velfungerende kundesenter merkes først når en problemstilling melder seg. Derfor legger vi stor vekt på at våre kunder skal få effektive og presise svar slik at de raskt kan gå tilbake til sine primære gjøremål.

Vårt kundesenter er åpent 09-16 alle arbeidsdager.

Fjernstyring

Ved å laste ned programvare (TeamViewer) kan kundesenteret fjernstyre din datamaskin og hjelpe deg direkte.

Windows / Mac

Kontaktpersoner

Vi er en god og sammensveiset gjeng i Argo.
Kontaktene på denne siden utgjør nøkkelpersoner innen administrasjon, salg, support, design og utvikling.

Bjarne Davidsen
Bjarne Davidsen

Daglig leder

Tlf: 55 52 50 03
Mobil: 930 45 422
bjarne@argo.no

Geir Myhre
Geir Myhre

Salgssjef

Tlf: 55 52 50 00
Mobil: 916 78 277
geir@argo.no

Marius Kaase
Marius Kaase

Digital leder

Tlf: 23 62 50 00
Mobil: 916 78 290
marius@argo.no

Petter Paulsen
Petter Paulsen

Digital rådgiver

Tlf: 55 52 50 00
Mobil: 468 11 707
petter@argo.no

Elisabeth Helgesen
Elisabeth Helgesen

Kundesenteransvarlig

Tlf: 55 52 50 06
Mobil: 916 78 289
elisabeth@argo.no

Cathrine Gubberud
Cathrine Gubberud

Kundeservice

Tlf: 55 52 50 00
support@argo.no

Ingvild Skålnes
Ingvild Skålnes

Design & prosjektledelse

Tlf: 55 52 50 00
support@argo.no

Tarjei Finne Rød
Tarjei Finne Rød

Senior webdesigner

Tlf: 55 52 50 00
support@argo.no

Mads Hundhammer
Mads Hundhammer

Webutvikler & prosjektleder

Tlf: 55 52 50 00
support@argo.no

Alexey Dorofeev
Alexey Dorofeev

Senior systemutvikler

Tlf: 55 52 50 00
support@argo.no

Eirik Berg Hansen
Eirik Berg Hansen

Systemutvikler

Tlf: 55 52 50 00
support@argo.no

Henrik Erstad
Henrik Erstad

Junior systemutvikler

Tlf: 55 52 50 00
support@argo.no

Oslo, Skøyen

Vår Oslo-avdeling er å finne i lyse og trivelige lokaler i Karenslyst Allé 9 A, 8. og øverste etasje.

Kontaktinformasjon

Karenslyst Allé 9 A, 8. etasje, 0278 Oslo
Stort kart

Kontaktperson:
Marius Kaase, telefon 23 62 50 00

"If you do build a great experience, customers tell each other about that. Word of mouth is very powerful". Jeff Bezos, skaperen av Amazon.com

Bergen, Paradis

Vårt hovedkontor er i Kloppedalsvegen 5 på Hop, ca. 100 meter opp i veien fra Bunnpris dagligvare.

Kontaktinformasjon

Kloppedalsvegen 5, 5232 Paradis
Stort kart

Kontaktperson:
Geir Myhre, telefon 55 52 50 00

Vi vil gjerne høre fra deg.

Lurer du på noe? Vi svarer på det du lurer på og gir deg gjerne et uforpliktende tilbud. Fyll ut feltene nedenfor og beskriv kort hva du vil gjøre - så hører du fra oss.

Utålmodig?

Kontakt oss direkte: Oslo / Bergen